Regulamin sklepu internetowego Feromacandle.pl


Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy (dalej: "Sklep") prowadzi sprzedaz̧ detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu (dalej: "Regulamin").

  2. Właścicielem Sklepu jest: ul. Adama Branickiego 21, U3, 02-972 Warszawa, Polska, tel. +48 575 291 382, e-mail: feromacandle@gmail.com

  3. Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

  5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  6. Towary oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.


Zamówienia

  1. Zamówienia można składać:

    • poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu,

    • e-mailem na adres podany na stronie Sklepu,

    • telefonicznie pod numerami wskazanymi w zakładce "Kontakt".

  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych umożliwiających jego weryfikację i identyfikację odbiorcy. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia formy płatności lub zażądania przedpłaty w przypadku wątpliwości co do prawdziwości danych lub formy płatności.

  3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie Sklepu przy kupowanym towarze w chwili złożenia zamówienia, w szczególności: cena, opis, cechy, skład zestawu, termin i sposób dostawy.

  4. Informacje na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza ofertę zakupu. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przez Klienta w link w mailu potwierdzającym.


Płatności

  1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce "Formy płatności".

  2. Koszty przesyłek określone są w zakładce "Dostawa".

  3. Warunkiem wydania towaru jest uprzednia zapłata za towar i przesyłkę.


Wysyłka towaru

  1. Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich lub udostępniany do odbioru osobistego w siedzibie firmy.

  2. W przypadku płatności kartą termin realizacji liczony jest od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

  3. W przypadku innych form płatności termin realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania środków na koncie Sklepu.

  4. Wysyłki realizujemy wyłącznie na terenie Polski. W przypadku chęci wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy.

  5. Zamówienia wysyłamy w ciągu 48 godzin od momentu ich złożenia.

  6. Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku.

  7. W okresie listopad–luty czas realizacji może wydłużyć się do 3 dni roboczych.


Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać reklamowany towar na koszt Sklepu wraz z opisem niezgodności.

  2. Sklep ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru.

  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sklep pokrywa koszty dostawy nowego towaru lub usunięcia wady.

  4. Indywidualne ustawienia sprzętu Klienta (np. kolory monitora) nie mogą być podstawą reklamacji.


Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

  2. Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać w ciągu 14 dni od odbioru towaru.

  3. Zwrot towaru musi nastąpić w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i w oryginalnym opakowaniu. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

  4. Sklep sprawdzi stan towaru w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

  5. Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie 7 dni od weryfikacji stanu towaru. Klient powinien podać numer rachunku bankowego. W przypadku płatności kartą, zwrot nastąpi na kartę.

  6. W przypadku niespełnienia warunków odstąpienia, zwrot nie będzie uwzględniony.

  7. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach wymienionych w ustawie (np. produkty personalizowane, nagrania po otwarciu opakowania, prasa, usługi rozpocznięte za zgodą klienta).


Ochrona prywatności

  1. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

  2. Klient może wyrazić osobną zgodę na otrzymywanie treści marketingowych.

  3. Klient ma prawo do wglądu, poprawy, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz wniesienia sprzeciwu.


Własność intelektualna

Zabrania się kopiowania i wykorzystywania jakichkolwiek treści ze strony Sklepu (w tym opisów i zdjęć) bez pisemnej zgody właściciela.


Wejście w życie i zmiany Regulaminu

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.

  2. Możliwe są zmiany Regulaminu.

  3. Zmiany będą publikowane na stronie Sklepu.

  4. Klient zostanie poinformowany o zmianach drogą mailową.

  5. Zmiany wchodzą w życie po 14 dniach od publikacji.

  6. Brak wypowiedzenia umowy przez Klienta oznacza akceptację zmian.


Regulamin kodów rabatowych

  1. Kod rabatowy uprawnia do zniżki na zakupy w sklepie feromacandle@gmail.com info przy minimalnej kwocie zamówienia 20 zł.

  2. Rabat proporcjonalnie rozkłada się na wszystkie produkty w koszyku.

  3. Kod można użyć jednokrotnie, chyba że wskazano inaczej.

  4. Kod nie łączy się z innymi promocjami.

  5. Nie podlega wymianie na gotówkę.

  6. Obowiązuje do daty wskazanej przy danym kodzie.

  7. Produkty z promocji można zwrócić na zasadach ogólnych. W przypadku zwrotu Klient otrzymuje kwotę zgodną z paragonem.

  8. Obsługa klienta dostępna jest w dni robocze w godzinach 8:00–16:00 pod adresem: feromacandle@gmail.com