Sklep internetowy (dalej: "Sklep") prowadzi sprzedaz̧ detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu (dalej: "Regulamin").
Właścicielem Sklepu jest: ul. Adama Branickiego 21, U3, 02-972 Warszawa, Polska, tel. +48 575 291 382, e-mail: feromacandle@gmail.com
Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Towary oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
Zamówienia można składać:
poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu,
e-mailem na adres podany na stronie Sklepu,
telefonicznie pod numerami wskazanymi w zakładce "Kontakt".
Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych umożliwiających jego weryfikację i identyfikację odbiorcy. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia formy płatności lub zażądania przedpłaty w przypadku wątpliwości co do prawdziwości danych lub formy płatności.
Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie Sklepu przy kupowanym towarze w chwili złożenia zamówienia, w szczególności: cena, opis, cechy, skład zestawu, termin i sposób dostawy.
Informacje na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza ofertę zakupu. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przez Klienta w link w mailu potwierdzającym.
Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce "Formy płatności".
Koszty przesyłek określone są w zakładce "Dostawa".
Warunkiem wydania towaru jest uprzednia zapłata za towar i przesyłkę.
Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich lub udostępniany do odbioru osobistego w siedzibie firmy.
W przypadku płatności kartą termin realizacji liczony jest od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.
W przypadku innych form płatności termin realizacji liczony jest od momentu zaksięgowania środków na koncie Sklepu.
Wysyłki realizujemy wyłącznie na terenie Polski. W przypadku chęci wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy.
Zamówienia wysyłamy w ciągu 48 godzin od momentu ich złożenia.
Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku.
W okresie listopad–luty czas realizacji może wydłużyć się do 3 dni roboczych.
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać reklamowany towar na koszt Sklepu wraz z opisem niezgodności.
Sklep ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru.
W przypadku uzasadnionej reklamacji Sklep pokrywa koszty dostawy nowego towaru lub usunięcia wady.
Indywidualne ustawienia sprzętu Klienta (np. kolory monitora) nie mogą być podstawą reklamacji.
Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać w ciągu 14 dni od odbioru towaru.
Zwrot towaru musi nastąpić w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i w oryginalnym opakowaniu. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
Sklep sprawdzi stan towaru w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie 7 dni od weryfikacji stanu towaru. Klient powinien podać numer rachunku bankowego. W przypadku płatności kartą, zwrot nastąpi na kartę.
W przypadku niespełnienia warunków odstąpienia, zwrot nie będzie uwzględniony.
Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach wymienionych w ustawie (np. produkty personalizowane, nagrania po otwarciu opakowania, prasa, usługi rozpocznięte za zgodą klienta).
Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
Klient może wyrazić osobną zgodę na otrzymywanie treści marketingowych.
Klient ma prawo do wglądu, poprawy, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz wniesienia sprzeciwu.
Zabrania się kopiowania i wykorzystywania jakichkolwiek treści ze strony Sklepu (w tym opisów i zdjęć) bez pisemnej zgody właściciela.
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.
Możliwe są zmiany Regulaminu.
Zmiany będą publikowane na stronie Sklepu.
Klient zostanie poinformowany o zmianach drogą mailową.
Zmiany wchodzą w życie po 14 dniach od publikacji.
Brak wypowiedzenia umowy przez Klienta oznacza akceptację zmian.
Kod rabatowy uprawnia do zniżki na zakupy w sklepie feromacandle@gmail.com info przy minimalnej kwocie zamówienia 20 zł.
Rabat proporcjonalnie rozkłada się na wszystkie produkty w koszyku.
Kod można użyć jednokrotnie, chyba że wskazano inaczej.
Kod nie łączy się z innymi promocjami.
Nie podlega wymianie na gotówkę.
Obowiązuje do daty wskazanej przy danym kodzie.
Produkty z promocji można zwrócić na zasadach ogólnych. W przypadku zwrotu Klient otrzymuje kwotę zgodną z paragonem.
Obsługa klienta dostępna jest w dni robocze w godzinach 8:00–16:00 pod adresem: feromacandle@gmail.com