Zwroty / Reklamacje

Zwroty / Reklamacje

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragonu fiskalnego lub faktury VAT).

  2. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient powinien odesłać reklamowany produkt do Sklepu wraz z pisemnym opisem niezgodności.

  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru wraz z opisem. Jeżeli weryfikacja reklamacji wymaga zasięgnięcia opinii biegłego lub producenta, termin ten może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do uzyskania takiej opinii.

  4. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, Sklep pokrywa koszty dostawy nowego towaru lub usunięcia niezgodności.

  5. Indywidualne ustawienia monitora lub komputera Klienta, które mogą wpływać na sposób wyświetlania kolorów lub wyglądu produktów, nie stanowią podstawy do reklamacji.


Zgłoszenie reklamacji

Reklamację wadliwego towaru można:

  • zgłosić bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta lub gwaranta (wszystkie informacje znajdują się w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie producenta),

  • lub przesłać do sklepu internetowego, wysyłając zgłoszenie reklamacyjne pocztą lub drogą elektroniczną.